Dagen !!

Hallå ! Idag så har det varit den första dagen i skolan ! Ganska kul att träffa klassen igen .. :) Men dagen var väl inte så speciell idag, lite information o så som det brukar vara :p Efter skolan så åkte Julia, jag, Olivia och någon kompis till henne till stan och väntade på bussen. När Julia och jag kom hem så åt vi lite o sen lite tv o tog det lungt bara.. :) Och nu har vi precis kommit hem till henne för att jag ska sova här :) Har värsta migrän nu oxå :( ! Suger ! Men jag ska vila lite nu så så att jag inte ser allderles för trött ut på mitt skolfoto imorn :) Ha det bra puss !

PS: Jag kommer förmodigen inte blogga mera ikv nu.. Men imorn så får ni se min outit och de på bild innan skolan iaf ! :D

Kommentarer
Postat av: .....

outtit

2011-08-23 @ 15:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0